Prepara't per a l'estiu!

Lloc de cerca

FaQ's

Què és "CLOTHING"?

Clothing és una pàgina web online de roba.

Com puc contactar amb vosaltres?

Click aquí: Contacte

Què significa que un producte està esgotat?

Sgnifica que ja en queden més, tot i així, tractarem de reposar-ho al més aviat possible.

Com puc modificar, cancel·lar o eliminar la meva comanda?

Pots modificar/eliminar del cistell de compra el (els) article(s) que no desitgis sempre que no hagis tramitat la teva comanda. Si vols modificar la teva comanda una vegada tramitat, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic.

 

Quants dies tardaré en rebre la meva comanda?

Rebrà la seva comanda d'entre 5 i 8 dies laborables.

Com puc fer una devolució?

Si no estàs satisfet amb la teva compra, pots retornar els articles en el seu estat i embalatge original en un termini de 15 dies després de rebre'ls, i emetrem el reemborsament corresponent. Escriu-nos un correu electrònic i t'explicarem els senzills passos que has de seguir.

Si desitges el reemborsament del teu producte, es descomptaran 4,99 euros a la suma pagada per despeses de gestió. Qualsevol reemborsament serà emès automàticament a la targeta utilitzada en la compra original. Garantim el pagament en compte entre els primers 5 i 10 dies posteriors a la confirmació del reemborsament.

 

Què haig de fer si un article m'arriba incorrecte?

Si, excepcionalment, reps un article que no has demanat, podràs retornar o canviar aquest article sempre que no hagi estat usat. A aquest efecte, et remetem a la nostra política de devolucions i canvis.

 

Pàgina de prova. Mar Barrull, 3r ESO D, Escola IPSI